Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 29 September 2007

Hemmelig venn september

En pakke fra min hemmelig venn på forumet til KakeGlede. Jeg vet fortsatt ikke hvem jeg fikk den fra, men tusen takk til deg.
Vijey ble kjempeglad, for han sa med en gang jeg åpnet pakken at den sjokoladen skulle han ha. Han ville bake muffins :o)
A packet from my secret friend this month. Vijey got very exhited, becaurse he wanted to make cup cakes with the chocolate.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)