Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 22 September 2007

Mandag

Denne gitarkaken ble laget på mandag. En forsåvidt stressende dag.
Kom hjem så sent på søndag at jeg ikke rakk noen ting da. Og kaken skulle til Jo Espen klokken to på mandag. Knapt med tid,,, ja ja...
Elvis var tema.
This cake was made on monday, for a Elvis loving man turning 40.
As I came home so late on sunday, I had to make it all on monday. Time was rare that day.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)