Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 22 September 2007

Kurs og utstilling

På lørdag og søndag var jeg med Stine og Cicilie til Sverige hos Tårtdecor på kakeutstilling og kurs. En kjempe flott helg med masse moro og latter.
Leide hytte på et koselig vandrehjem, og spiste ute på Italiensk restaurant lørdag kveld.
Jeg fikk ett snev av migrene på søndag, og sov derfor gjennom en del av kurset. Men blomst ble det på meg. Og jeg hadde utbytte av kurset likevel.
Slike jentehelger er så morsome og gjør så godt. :o)
I had a wonderful weekend with Stine and Cicilie to Sweden this weekend. We went for the exhibition and class with Carol from fmm.
Love girls weekends like this ;o)


Carol hadde demo av diverse fmm utstyr på lørdag. Og litt fra selve butikken på utstillinga.
Det kommer mer bilder fra utstillinga etterhvert. Tenkte bare jeg skulle bruke dem i medlemsbladet for kakeglede først.

Her er alle vi som var med på kurset. Jeg forann i grønn genser, Cicilie forann i hvit genser, og Stine helt til venstre i sort jakke. Carol i rød genser midt på, og Ellen som vi kjenner fra før på kurs i norge helt til høyre i lys grønn genser. Koselig å se henne igjen. Resten av gjengen var mest fra Sverige, men jeg kjente ingen av dem.

Denne fine gerbraen lagde vi på kurset. Den tok tid, men var ikke så vanskelig når man først har lært den. Eller det er nok som det meste det da. Bare at denne er litt vanskelig å lese seg til.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)