Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 11 February 2008

Tiden har gått

Så fort som tiden har gått. Det har heller ikke vært noe spesiellt mye som er blitt laget heller i denne perioden.
Men jeg vil vise dere den siste bursdagskaken jeg lagde før jul.
Til en ettårsdag ble dette oppsettet bestilt. Tre kaker i alt i tema Iceland Princess Barbie.


:o)

1 comment:

  1. Så utrolig flott den var, og jeg irriterer meg over at jeg bor på feil kant av landet......en sånn en ville jeg bestilt på flekken :):):):)
    Du er bare superflink.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)