Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 31 August 2008

Arabisk natt

Med ett bursdagstema i "Arabisk natt" ble denne kaken laget til Roshi på 30 år.
Portalene inn til ett arabisk slott, flyvende teppe og den magiske lampen. Fargene i rød, orange, gul, brun og gull skulle være gjentagende.
Flytende på en sky på nattens stjernehimmel står dette slottet klart i all sin magi.

The birthday of Roshi was made as an arabic night. A castle flying on the sky in the starshining night. Flying carpet and the magic lamp shows the magic of it all.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)