Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 2 August 2008

Ett ras av kaker siden sist

Det har vært en del kaker igjen disse siste ukene. Her er det litt av hvert for en hver alder :o)
It has been a few cakes again since last time. For many ages and occations this time :o)

En 3d bamse til Tanisha på 1 år.

Motorsykkel til Lars på 36 år.

Noddy i bilen sin til Avenish på 3 år.

Spiderman til Anujan på 2 år.
Darshan på 3 år er glad i biler, og en bilbane passer da godt.
Alastair begynte sin pensjonist tid, og da passet det godt med ett par kaker på jobben.


Disse tre kakene var til navnedags festen for Diako. Han er halvt kurdisk og halvt norsk.

2 comments:

  1. Herlige kaker ELin...

    Kanskje jeg låner den ene dåpskaka di....

    ReplyDelete
  2. Flotte kaker siden sist. Falt for Noddy jeg da - det var jo akkurat som å "se ham".

    Stikker snart innom igjen....

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)