Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 13 June 2009

Bamsedag

En lørdag preget av bamser.
Denne dåpskaken laget til Marie er en skikkelig jente dåpskake.
This christeningcake was made today for little Marie.




Og denne bamsen skal få pryde noen andres kake.
A teddy for someone elses cake

Ja.. også må jeg huske da å gratulere minstemann i huset her med 13 års dagen i går..
Tenk enda en tenåring. Wow som tiden går.
Han begynner på ungdomsskolen nå til høsten, og det betyr en ny epoke for oss foreldre.
Ingen flere barneskole barn her i huset. Eldstemann begynner i Videregående.
Nesten så man føler at åra kommer gitt... Vel, det er godt man stoppet på 29 da, og holder sinnet ungt ;o)
My younges was 13 yesterday, and a happy day it was.
I can really feel the years come and go.
Lucky I stoppet my aging at 29 then... and keep my mind as a youngster ;o)




No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)