Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 21 June 2009

Skolens siste uke

Siste uke har vært preget av skoleavsluttninger og siste dag i hver sin skole. Nå skal Steven over til videregående og Vijey til ungdomsskolen.
Last week have been the kids finnishing week in school. Steven is to go to a-level and Vijey is in junior high (or what it can be called ?) Change of school for both is anyway showing us they are growing up.
10B får sine vitnemål av klasselærer Ola. En høytidlig stund for elevene.
10b is to get their testimony from their teacher Ola. Steven is hiding behind the curtain.
7A får sine diplomer for endt barneskole. Vijey og rektor Ellen Janne takker for tiden sammen.
7a is to get their diploma from the headmaster Ellen Janne. Here Vijey getting his.

En meget meget hastverks kake til avslutningen i barneskolen. Men kaken forsvant før jeg fikk snudd meg, så ungene ble fornøyd de. Heldigvis *ler*
Dere ser nå også da at jeg og roter mens jeg holder på :D


This cake was made in a real rush hour. Nearly I didn't get it finnish in time to go to the school party. Lucky for me the cake vanished before I could turn my back *laugh*

Denne uken har også symaskina fått stå fremme. Skulle hjelpe ei vennine med å sy inn noen bukser for henne. Og da er det bare å sette seg ned vet du :D

Also had a week of sewing. Helping a friend to make some trousers smaller.

Og ved siden av å sy meg selv noen forkle i all hast, sydde jeg også dette lille forkleet. Sendte det til lille Maja, så får vi se om det i det hele tatt passer :D

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)