Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 25 October 2009

Uke 42, cakes in week 42

Det var litt både til stor og liten denne uka.
This week brought a little to the small ones and big ones.
Wedding and birthday side by side.
Ole brum med pakker ute i kulden til Kiru på hans 4 års dag.
Winnie the pooh with his parcels for Kiru's 4th birthday.
Sajith Ask ble også 4 år, og ønsket seg en McQueen kake kjørende på en vei.
This boy is also 4 years, and wished for a McQueen car.

En noe spesiell bryllupskake, som var spennende å bryne seg på.
This weddingcake was exhiting to make. With all the flowers needed, you allways learn that you never make anough.
The border on bottom cake is inspired of their table place cards and the top tier I got inspiration from her dress.
Same roses as the brides flower bouqet. And sadly I broke 3 butterflies that was ment to be on each tier.

1 comment:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)