Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 25 October 2009

Uke 43

Nok en spennende uke med flere kaker.
Ninja Turtles til Annushan på 6 år.
A ninja turtles cake for Annushan on his 6th birthday.
Dåpskake til Hafdís Lilja. Lilje var ett kjært valg fra hennes mor.
Christeningcake for little Hafdís Lilja. (it's an Iceland name)
The lily was a dear choise from her mother.
Ole Brum til lille Haris på 1 år. Her sammen med Nasse nøff og Kenguru barnet.
Noen av de mest kjære barnefigurer jeg kjenner.
A darling Winnie the pooh with his friends. Made for little Haris first birthday.
This is some of the dearest children figures I know.
En liten kjenning nå... McQueen til Dino som fyller 3 år.
This fellow we know... Far too well.
This was made for Dino who turned 3 years.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)