Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 10 October 2012

Bows

This design has been made many times now, in different sizes and colours.
This time it is made in white and purple for Anwitha's second birthday.
Small daisies around the cake in pink, puple and white gives the cake a sweet girly look.
Dette designet har jeg nå laget mange ganger, i forskjellige farger og størrelser.
Denne gangen er den lagd i hvit og lilla, for Anwitha sin toårs dag.
Små daisier i rosa, lilla og hvit gjør kaken til en søt kake.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)