Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 25 October 2012

Flight

Ready for take off ?
Well,, Rohan sure is (",)
This cake was made for Rohan's third birthday, and I have to say a very proud little friend walked out of here with a big smile. And talked about HIS plane on the cake.
Er du klar til å ta av ?
Rohan er garantert klar... Det kan jeg love deg.
Dette er tredje kaken til Rohan. Og jeg må bare få lov til å fortelle om den stolte gutten som gikk ut herfra med SIN kake og SITT fly. 

8 inch (20 cm) kake på 10 inch drum (brett). Trekt med sukkerpasta, figurer håndlaget av modelleringspasta. Farger brukt: Bluebell (squires), Egg yellow (sugarflair) og ferdig farget rød, sort og hud av Sugarsilk pasta. Patchwork kuttere til skyer, bokstaver og tall. Perleform fra First impression.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)