Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 29 November 2012

15th birthday

The son of my husbonds cousin celebrated his 15th birthday, and really I forgot to take photo of the cake before they cut it.
This photo is of his family, and that is all I have.
Purple and green was the theme of the birthday, and so was the cake (",)
Happy Birthday Mithushan.
Sønnen til min manns kusine feiret sin 15 årsdag, og tro det eller ei så glemte jeg å ta bilde av kaken før vi satte av gårde til selskapet. Så dette er det eneste bilde jeg har.
En travel dag hvor jeg skulle rekke over veldig mye som skulle til denne festen. 
Som dere ser så er tema for dagen i lilla og grønt, så det samme går igjen i kaken også.
Gratulerer med dagen Mithushan..


Sjokoladekake i 6" + 9" + 12" runde kaker skåret skjevt og bygd opp. 
Dekor av striper, prikker og diamanter laget med farget sp i violet (squires), mintgrønn (sugarflair), og ferdigfarget sort. 
Platen med tallet er en papp plate trukket med sp og limt på tall (patchwork)

Copyright © 2012 by Elin Rajadurai.
Ønsker du å bruke noe av innholdet i denne bloggen, vennligst ta kontakt med meg.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)