Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 30 November 2012

Batman

Annushan had two wishes for his cake. Batman and motorbike.
The combination of these two became like this. Batman on a motorbike.
Annushan hadde to ønsker for kaken denne gang, og det var å få både Batman og motorsykkel på den.
Uvisst om det var akkurat sånn han tenkte, men dette ble løsningen jeg kom opp med. Batman kjørende på en motorsykkel.


9" sjokoladekake trekt med gul sp, sunflower(squires). Bord i ferdigfarget sort sp.
Brettet i 12" dekt med samme gule sp. Sort silkebånd rundt kanten.
Skilt laget i samme gulfarge blomsterpasta og dekorert med sort ferdigfarget blomsterpasta.
Figuren laget i sort og gul modelleringspasta.

Copyright © 2012 by Elin Rajadurai.
Ønsker du å bruke noe av innholdet i denne bloggen, vennligst ta kontakt med meg.


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)