Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 20 November 2012

Spiderman

I know.. I am late to post the cakes that has been made this autum.
School is taking a lot of time and exams is just around the corner.
This little spiderman cake was one I made for my little friend Santhosh on his 4th birthday.
Handmade figure of spiderman on top of a black and red cake. 
Even though he looks a bit like a child I love the way he turned out.

Ja,, jeg vet. Jeg er sen med å legge ut bilder fra høstens kaker. Men skolen tar det meste av min tid, og nå har jeg eksamen nr 2 bare rett rundt hjørnet.
Denne lille spiderman kaken lagde jeg til min lille venn Santhosh på hans 4 års dag.
Og selv om spiderman ble seendes ut litt mer barnslig enn den ekte så elsker jeg måten han ble på til slutt.
Der han sitter på sin sorte og røde kake synes jeg han ble riktig så flott (",)



Dette er en 9" sjokoladekake trekt med sort ferdigfarget funfondant med rød ferdigfarget funfondant.
Brettet i 12" dekt med sp farget med bluebell (squires)
Teskt i rød ferdigfarget sugarsilk pasta.
Figuren er satt på en bitte liten dummy trekt med rød ferdigfarget funfondant med en liten blå sirkel under seg. Selve figuren er laget i blå sp tilsatt cmc og rød ferdigfarget sugarsilk pasta.

Copyright © 2012 by Elin Rajadurai.
Ønsker du å bruke noe av innholdet i denne bloggen, vennligst ta kontakt med meg.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)