Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 29 May 2007

hawai bryllup

Ville bare vise dere min søster som giftet seg på Hawaii her den 3.mai.
Ett nydelig bryllup på stranden, med bare de to.

GRATULERER IDUN OG GERT

Just want to show you my a picture of my sister and her husband in their wedding in Hawaii.
Congrats Idun and Gert.

1 comment:

  1. For noen nydelige omgivelser. Romantisk med bare de to, da kan de bruke den spsielle dagen på seg selv, is teden for å snakke med 100 gjester.
    Flott brudepar, stilig med grønn kjole når en gifter seg ved havet!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)