Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 26 May 2007

Kurshelg

Denne helgen har jeg full kurshelg. En dame fra England kommer og holder to kurs i kakedekor og kakesmykker. Nå er første dagen ferdig, og jeg er kjempe fornøyd. En flott dag med spennende innhold. Og en koselig forsamlig med kursdeltagere. Hva mer kan man ønske seg. :o)
Gleder meg til i morgen.
Bilder kommer etterhvert.

This weekend is a full workshop weekend. Lindy Smith from UK is holding it for exited students here in Oslo. Now the first day is finished, and I am so pleased. A great day with a lot of good stuff. A great teacher og studenst. What more can someone want. :o)
Looking forward for to morrow.
Pictures comes.

1 comment:

  1. Du lager de utroligste flotte kaker! Jeg blir mektig imponert, og drømmer meg bort og håper at jeg skal kunne lære meg å lage slike kaker etterhvert....
    Skulle ønske jeg bodde nærmere så jeg kunne gå på kursene dine!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)