Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 26 September 2007

Jeg har blitt TAGGET

Julia har tagget meg
Dette er hva som skal gjøres:
1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg selv. Litt forskjellig og litt rart.
3. Tagg 7 andre bloggere i slutten av blogginnlegget
4. Gi dem en melding i bloggen om at de er tagget
.
Her er 7 smårare ting om meg (eller kanskje de ikke er så rare ;o)
1. Er en ivrig baker, men spiser nesten aldri kaker selv.
2. Kjøpte meg rosa støvler for å få ha dem i fred.
3. Drikker helst teen min med melk.
4. Er ikke noe flink til å lage tradisjonell norsk middag.
5. Blir kalt Tante av alle venners barn. Og det er mange....
6. Har klart meg uten bil i 9 år.
7. Elsker å reise, men helst alene.
.
Jeg har tagget:
HildeA
Linda Lovise
Torunn
Anita
Elin P

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)