Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 26 September 2007

Tiden som går

Nå er høsten kommet tilbake også hit til Oslo.
Er glad i høsten med alle fargene og vinden i håret. Men det er trist at vinteren er på vei. Er ikke så glad i den.
Å sitte her og tenke tilbake på svunnen tid, er kanskje ett tegn på at man blir "skrik" voksen...


Dette bilde er fra høsten 1972, da var jeg rundt halvåret.
Det er da ikke så lenge siden, er det vel ??

Må få med meg ungene ut i marka nå mens alle fargene er på sitt beste. ;o)

Autum time again. Love this time of year with all the colours and the vind in my hear. But it also make me feel sad. The winter is on its way. I do not like snow and cold.
Sitting here and thinking on the time that has been. That might be a sign that I am growing up (noooooo...)

This photo was taken in the autum year 1972. I was about half year old. Its not that long ago ??



No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)