Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 17 March 2008

Dekorasjoner

Mellom alt annet jeg holder på med, har jeg også startet opp med disse to prosjektene.
Disse babyskoene i porselen skal pryde Stevens konfirmasjonsbord. Tenk,,, man har konfirmant allerede :O
Foreløbig er det bare skoene, men her skal det mer til. Blomster, blader og kanskje noen sommerfugler. Alt håndlaget av sukker. Er veldig spent da på om dette blir no fint.
Between all my work I have started this two project.
The shoes is for my sons confirmation. I will make som sugarflowers, leaves and butterflies to decorate them with.

Denne engelen er egentlig en blomsterpotte. Men med mine ugrønne fingre, så holder ikke det særlig lenge *stor ler*
Så her trengs det andre midler til. Og hva er vel da finere en blomster jeg lager selv. For der er fingrene med :o)
Disse erteblomstene var foreløbig bare en test. Litt feil farge her ser jeg, i forhold til engelens farger. Og så var det å finne ut hvilke blomster jeg vil ha der. Hadde egentlig lyst på en sammenplanting. Skal vise dere når jeg er lengre på vei.
And this angel is really a flowerpot, but in this house flowers do not stay for long.
So what can be a better solution than make all the flowers in flowerpaste.
What she will be filled with, I have't really desided yet. Could like some different flowers.
This sweet pea is only a test.

2 comments:

  1. jättefint, va kul att ha dom små skorna som dekoration..
    va du ktig du är
    camilla

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)