Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 30 March 2008

Helgekos

På fredag hadde jeg med meg denne sjokoladekaken til to som fylte 50 år på jobben.
Rosene er laget av den samme kremen jeg brukte som fyll og utenpå kaken.
Last friday I brought this easy made chocolatecake for two at my job, celebrating their 50th birthday. The cream got so delicious, and I made the roses in the same cream.



Og da kan man ikke være dårligere enn å lage en liten kake til dem her hjemme.
Ungene venta spente på å få spise opp denne her. Aller helst så de at de fikk ta to gaffler og skufle i seg hele kaken stående på kjøkkenet. *ler* skulle tro dem hadde sett for mye på "alle elsker raymond". Men de var søte da... Og tro meg.. kaken forsvant rimelig fort da jeg satte den frem lørdag kveld.
As my children was bribbling over the cake on friday, I had to make one just for us for the weekend. I belive if they got permited to, they would take two forks and eat it all up standing in the kitchen. *laugh* could really see them standing there *laugh*
On saturday evening it vanished really quick.
The writing on says "happy weekend".

1 comment:

  1. Det var jo en nydelig kake! Nesten for flott til å spises den!! Ha en strålende søndag! Klem!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)