Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Thursday 12 February 2009

Bilde lek


Fant igjen denne linken hvor man kan leke seg med bilder.
Kult...
Her er Steven, min eldste sønn
This is Steven, my eldest son

Her har vi Maja og Onkel Guru.. Han er min mann da :D
Maja with her granduncle Guru.. He is my dear hb :D




Min søster Heidi har blitt tatovert på Bechams kropp...
Kult eller hva :D :D :D
My sister Heidi on Bechams body... Awsome :D


Min niese Ingrid og meg laget i grafitti. My niece Ingrid and me on a grafiti wall.

Her er linken for deg som ønsker å prøve selv http://www.photofunia.com/

3 comments:

  1. takk for koselig besøk...du,den linken,,kan du gi den fra deg? innmari stili da....kommer innom igjen her

    ReplyDelete
  2. Takk for koselige hilsen.

    Den linken skulle jeg gjerne hatt -hadde vært kjempekult å bruke i forbindelse med scrappealbum til en litt sprø konfirmant...

    ReplyDelete
  3. :o) La linken i innlegget her, så kan dere leke dere også ;o)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)