Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 28 February 2009

Prinsesser

Prinsesser var tema i dag.. 5 prinsesser fra våre kjente og kjære eventyr.. Du kjenner sikkert disse godt. Ariel, Jasmin, Snehvit, Bell og Tornerose.

Today was the princess day.. A castle for Malaika on her 5th birthday.




1 comment:

  1. Du er bare fantastisk flink til å lage kaker. Jeg blir imponert stadig vekk jeg. Også får du stikke inn i min nye blogg og finlese litt der. Det ligger en liten blogg-utfordring til deg der ;-)

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)