Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 3 August 2009

Mandag kveld

Jippi... Se hvem som har flyttet inn hos oss i dag !!!
Edwin og Tilda kom så fint i pakken i posten fra Magnolia Rubberstamps. Ikke tok det lang tid heller.. Det liker vi :o)
See what friends moved in with us today !!!
Edwin and Tilda came so sweet in the parcel from Magnolia Rubberstamps.
It din't take long to get here,, and that we like :D :D
And this came in the parcel:
"May your day be special", New year swirl, Edwin with hat, Lucky Edwin, Tilda with clover, Dreamy Tilda, Pink Tilda with rose, Tilda in cherry dress..
Bare en helt vanlig ettermiddag hos oss :D Noe skjer på den der dataskjermen, og vi må alle se :D
Se da, se da... hahahahaha.... Steven ler og koser seg med en film eller noe morsomt på nettet.
Ja ha.... hmmmm..... sier pappa :D :D
Nesten så jeg hører dem der i kroken *knise*
Just another ordernary monday evening in our house. Something is on that computer screen, and everyone has to see.
Come and see.. come and see.... hahahahahahha... Steven ejoyes his movie or something fun on the internet.
yeeeesss... hmmmmm.. his father sais..... :D :D
I can still hear them in the corner of the livingroom *gigle*

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)