Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 18 August 2009

Mangfold i kaker

Dette har vært en helg med mye mangfold. Bursdag, dåp, konfirmasjon og bryllup.. Så hele spekteret er innenfor en helg.
Det er spennende å ha så forskjellige kaker å bryne seg på.
It has been a weekend filled with different kind of cakes. Birthday, christening, puberty ceremony and wedding.. All in one weekend.
A lot of work in a short time, with a lot of fun.

Først ute var kaken til Viniya sin pubertets fest. En stor kake i to etg med roser og noe symbolsk.
This cake was for Viniyas puberty seremony. It was a huge cake in the colours of her clothes.
Så var det kaken til Sangeetha. Hun fyller 40 år, og noen venner ville ha litt gøy med henne.. Derfor var disse hundene med.
This cake had a lot of fun in it.. Sangeetha turned 40 and a intern joke had to include dogs.

Nadja skulle feire sin første bursdag. Og hva passer vel bedre enn ett lite prinsesse slott til den lille prinsessen :o)
Silikonformen min med de bitte små rosene er super :o)
For Nadjas first birthday she got a sweet little castle. Suitable for a little princess.
I have a gorgeous siliconmould with tiny tiny roses.. I love it :o)

Til Kiana Chanté sin dåp lagde jeg denne. En mindre modell av en jeg har laget tidligere.
Søt rosa med bamse, sko og roser.
Christeningcake for little Kiana Chanté.

Nori er en dame som er blitt 25,, halvveis 50 sier kaken :D
Leopard mønster er noe som hun liker, og da passet det godt også på kaken.

For Nori that turned 25, halfway to 50 as it says on the cake :D
This leopard pattern is something that she fancy, and then it goes great also on her cake.

Sist men ikke minst,, var bryllupskaken på mandag.
En meget stor kake til 120 pers i enkel stil.
Finaly on monday this weddingcake was made for Simin on her big day.
It's a huge cake for 120 peoples.

2 comments:

  1. Den dåpskaka var jo bare skjønn!

    ReplyDelete
  2. I love your purple orchids - the color is wonderful!

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)