Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 2 September 2009

Utdrikkingslag med kakeopplæring

Lørdag 22. august var jeg med på ett utdrikkingslag. Her skulle alle lære seg å lage en morsom kake ut av en sjokolade langpanne. Vi hadde en kjempe herlig dag (syntes jeg da *ler*) hvor alle virkelig fikk prøve ut sine kunstneriske anlegg.
Og jeg må virkelig si tusen takk til brudens tante som lånte ut sitt kjøkken til vår disposisjon.
Saturday 22nd august I was in a brideshower where I was to teach the girls to decorate a cake to be a birthday cake in 3d. With buttercream, colours and good spirit we went on the work :D
Her ser dere bruden selv i full gang med sin herlige mikke mus pirat.
This is the bride to be with her great mikkey mouse pirat cake.
Jentene stod trangt, men det så ikke ut til å plage noe i kreativiteten.
Small place around the table did not stop any one of being creative.

Blande farger kan vi og.. Og mange farger ble det :D
A lot of colours had to be made.

Ole brum på rekke og rad. Flere valgte å lage denne koselige bamsen.
Winnie the pooh was also with us..

Full konsentrasjon.
Consentration

Dette blir bra ja... Både tålmodighet og fantasi fikk sine prøver.
Great work girls ;o)

;o)

Se så søt :o)
Kjempe flinke damer og en herlig dag.. Tusen takk for at jeg fikk bli med dere.
Håper da at dette vekket litt nysgjerrigheten hos noen til å prøve seg videre ;o)
Thanks for this lovley day, girls.
Hope I manage to wake up some small cakedesigners here too ;o)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)