Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 30 March 2012

McMissile

A new car for Krish on his birthday. McMissile is a blue car from Cars 2, with a fun personality.
I have not yet seen this film my selv. Maybe about time, some would say.
Anyway, he is a blue car with a mustache (",) Kind of a cool man I think..
En ny bil fra Cars 2 lagde jeg til Krish sin 6 års dag. En blå snerten mann (bil) med bart og greier.
Tror jeg må legge inn tid til å få sett den filmen og, disney gal som jeg er (",)


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)