Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 21 March 2012

Red little Hello Kitty

I made a figure of Hello Kitty for Anjalika's second birthday in february. This time Hello Kitty was made with trousers or a full suit in red. Fun with some changes. The red flowershaped under her was ebossed with a flower mat. The ribbon and bow was embossed with quilting patchwork kutter.
Jeg lagde en Hello kitty kake til Anjalika på hennes toårsdag for noen uker siden.
HK fikk buksedress i rødt på seg denne gang. Blomsten hun sitter på ble embosset med en blomstermatte og båndet med sløyfen ble embosset med quilting patchwork kutter.
Gratulerer med dagen Anjalika (",)




No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)