Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 18 July 2012

Challenging weather

Some days is just not for cakes. And when the rain poured down, you have the most challenges in decorating and getting things to dry.
This was one of those days. And all of you who bake your self, you know how much trouble this can cause.
Any how... This Disney cake was made for little Royce on his 3rd birthday. 
Mickey in the front is a toy, but as the figures had difficulies to dry I turned to this.
After I took photos, I added some yellow stars on the bottom of each cake and side of the name.
Noen dager er bare ikke for kaker. Våte, fuktige og rått både inne og ute kan gjøre det værste med kakene våre. Alle som selv baker kjenner til dette. Ingenting vil tørke, og man må ty til nødløsninger i hver en sving.
Den dagen jeg lagde denne kaken var også en slik dag.
Nok en Disney tema kake som jeg lagde til Royce på hans 3 års dag.
Måtte bruke en leke figur av mikke, da figurene ikke ville tørke og stå. 
Etter at bilde ble tatt limte jeg også gule stjerner rundt det røde båndet og et par ved navnet.


1 comment:

  1. Hi Elin!
    Thanks for linking to my blog :-)
    Best wishes from Austria
    Marianne

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)