Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 15 July 2012

Numbers and sports

For a friends son I made this cake with a football and a calculator. 
As this was his interest and studies.
Å kombinere to interesser på en kake og samtidig få det til å se greit ut er ikke alltid like lett.
Denne gangen skulle jeg lage amerikansk fotball og revisor på samme kake. Fotballen var lett nok den, men å lage EN ting som representerer revisor var noe annet. Kalkulator ble det jeg kom fram til.
Kaken i seg selv er enkel med kun en stripebord nede. 



No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)