Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 3 February 2014

KURS

Nå er det lenge siden jeg har hatt tid til å skrevet noe her inne. Spesielt da etter at jeg slutta helt med å bake for en periode.

Men nå er det satt opp kurs i Oslo med Kake Akademiet.
På denne bloggen vil jeg legge ut nye kurs både for Oslo og andre steder i Norge.
Det kommer også andre innspill og blogginnlegg som kan være av interesse, så følg oss gjerne der.
http://kakeakademiet.blogspot.no/


No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)