Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 27 September 2013

Mickey friend

For little Hari's second birthday I made this Mickey cake.
The colours was perfect for the theme, and the whole cake shows who this is.
I januar lagde jeg denne Mikke kaken til lille Hari sin 2års dag.
Morsomt å tilpasse en kake så til et bestemt tema.
Skriften er skåret ut for hånd fra mal.



Hva brukte jeg til denne kaken:
Farger - extra red (sugarflair)
Sukkerpasta - blanding av Regal Ice og Wilton, blomsterpasta (ballina)
Kake og fat - 8" kake og 10" fat
Utstyr/utstikkere - 2 tall fra Patchwork cutters, sirkel utstikker

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)