Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 28 April 2007

Kaker i dag

Disse kakene lagde jeg i dag. En dåpskake til Johanna, og ett smykkeskrin til Sneha.



This is a christening cake made last Saturday. With silkribbons, and all the rest edible.


This jewellerybox with ballerina I also made on Saturday.

Og så fikk jeg besøk av en liten engel fra Oppdal. Min søster kom innom med sitt barnebarn. Etterpå kom også min niese og typen.
Sånn blir det da, når man besøker sin kakebaketante :o)

In the middle of the baking, I also got a little angel on a visit. My sisters little grandchild came for her first time. A lovely child with the bluest eyes ever.
So when aunty is baking, she loves to stick around :o)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)