Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 2 April 2007

Scrappe prosjekt

Jeg hadde kjøpt inn ett album med svarte ark i som jeg skulle bruke til alle barnehage og skolebildene til guttene. Syntes det var så synd at bildene lå i en konvolutt og ble stuet bort.
Da dette egentlig ikke er noe jeg holder på med, så solgte jeg unna nesten alt jeg hadde av både papir og annet utstyr. Derfor var det lite her hjemme å jobbe med. Men satte nå i gang likevel her på søndag.


Steven og Vijeys første år i barnehagen. Noe skeptisk til hva dette er for noe.
Våren 1998


Vijey med sin småbarns avdeling


Steven med sin avdeling


Vijey sin avdeling våren 1999


Steven sin avdeling våren 1999


To brødre - som passer på hverandre


Og tilslutt mine fornøyde gutter :o)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)