Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 2 April 2007

Lille Jonnys strikkesett

Jeg fikk lyst til å lage ett strikke sett til Jonny. Han er en liten babydukke på 47 cm.
Han får St Moritz 2003 settet med genser, bukse, sokker, lue og votter. Det morsomste var nok at det går så fort å få det ferdig.
(Og Vijey har beordret at han også vil ha en slik genser)

1 comment:

  1. Er helt imponert hvor kreativ du er!! :)
    Hilsen Elin Solheim

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)