Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 25 February 2009

En spesiell person

I dag har jeg lyst til å skrive om en helst spesiell person som på sin måte er en del av mitt liv.

Det er min kusine Solveig. En dame som jeg setter meget stor pris på og er veldig glad i.
Hun er ett slikt menneske som setter hele verden før seg selv, og som blir rørt av den minste ting. Hun har en herlig humor, og er til stede 100 prosent der hun er.
Og selv når vi ikke har snakket på en stund, føles det som i går når vi kommer i snakk igjen.

Tusen takk Solveig,, for at du er den du er, og for at du er min kusine.
I wish to tell you about a wonderful person that has always been a part of my life.
That is my cousine Solveig. She is the most darling person I know of. With the funniest humor of all, and where ever she is her attention is there 100 %.

Thanks, Solveig darling,, for the person you are,, and for your love and care to all around you.


Så var det en annen liten peson da... Lille niese Lise Beate.. Ok. hun er ikke liten lenger da. Ser det jeg og da :D
Men sist hun var her, så truet hun min bedre halvdel, hennes Onkel Guru med glasur sprøyte posen :D Vi hadde det litt gøy med det.
Velkommen tilbake unde frøken ;o)

Another little person in my family, is my niece Lise Beate. Ok.. she is not small any more,, I can see that.
Last time she was here, she played along with her uncle Guru (my husband)
Welcome back little friend ;o)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)