Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Saturday 28 February 2009

Torsdag

En skikkelig hastekake på torsdag til en venn på jobben og hans kjæreste som fylte år.
A really rushed cheescake I made for a friend at work for his girlfriends birthday.
Skriften på plaketten er på vietnamesisk, og betyr "gratulerer med dagen". Siden slike sukkerbaserte ting ikke tåler fukt og vil smelte la jeg en rund bit med sukkerpasta under. Ikke at det var noe bedre, men jeg reddet ihvertfall plaketten.
It is written in vietnames " happy birthday". I had to put a small sirkle of sugarpaste under this plaque, so it wouldn't melt. Just the two of them manage to eat this whole cake in one evening.

Så var det jeg da... 37 år på torsdag. Har fått sangen "forever young" på hjernen etter å ha hørt radioen på jobb... Og den gikk jeg og sang ett par strofer på hele dagen. :D Ja det skal vel ikke mer til for å glede en person da :D :D
Uansett,, jeg lagde en til ostekake til oss, en helt enkel en uten pynt. Så da ble det kake på mor også da.
26th of february was also my birthday. 37 of age is no age at all... At work I was listening to the song "forever young", and got that two lines in my head stuck. Well,,, forever young I am, that is for sure.
I made a cheescake for us too, a cake for mum..
Fikk dette flotte bursdagskortet fra Anne Geddes. Det stod egentlig to Elin på toppen av det, men av en eller annen grunn så ble ikke det med når jeg lagret bildet.
I got this lovely birthday card from Anne Geddes. It said To Elin on the top, but that must be something outside the photo as it didn't come with the photo.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)