Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 23 February 2009

Vinter og dans


Bursdagskake til Nivethika på hennes 10 års dag.
Hennes hobby er tamilsk dans, og det skulle gjenspeiles i kaken.
Bjellene som danserne bruker rundt anklene, er også brukt rundt den ene kaken.
Lotusblomsten under en indisk inspirert kant passet fint her.
Nivethikas 10th birthdaycake was inspired by her hobby, that is Bharanathiam dance.
The bells that are round this dancers legs is also used on one of the cakes.
Lotus flower is also fit for like this theamed cake.

Nærbilde av danseren
Close up of the dancer



Her hos meg har det snødd nå leeeeeenge.
Balkong rekkverket er så og si nedsnødd.
Dette bilde ble tatt på lørdag.
Snow snow snow... How much snow are we supose to get :O
Last saturday I took this photo from my back door.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)