Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 2 April 2012

Engagement cake

Some friends of our family celebrated their daughters engagement last week, and wanted a cake for the party. The girl just wanted me to make a plain cake, and she would add the flowers and a decoration in front her self.
The top and bottom tier had a ribbon like border that made place for det decoration of her choices. The middle tier got a lace pattern with the tearose from patchwork cutters.
Congrats on your engagement.
Lagde denne forlovelses kaken til en vennines datter sist uke. Hun ville kun ha kaken uten ekstra pynt, da hun skulle sette på levende roser og et par brosjer selv.
Top og bunn kakene har kun et bånd som snevrer ned forann. Med rom for brosjene. Midt kaken fikk et blondemønster med tearose fra patchwork kutterne.
Gratulerer med forlovelsen.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)