Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 30 April 2012

Princess

Princess cake all the way. I made this cake for darling Lathica on her 7th birthday.
The princess modelled standing in her garden with butterfly in her hand.
Round the cake I made a border looking like a crown.
En riktig prinsesse kake i hvit og rosa til Lathica sin bursdag. Her lagde jeg en modellert prinsesse figur i rosa kjole med blondekant på underskjørtet. Sommerfugl i hånda står hun i gresset. Rundt kanten av kaken har jeg laget en bord som ligner en krone med diamanter på.




2 comments:

  1. Ah, for ei nydelig prinsesse! Er heilt imponert over kva du kan :)

    ReplyDelete
  2. Hei! Søkte på google etter norges lover-kaken også havnet jeg her. :) Nå som 17 mai på nytt melder så så lurte jeg på om du kunne forklare hvordan du lagde den kaken? Hilsen juss-student som skal holde 17mai frokost.

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)