Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 23 April 2012

Rapunzel

Rapunzel seems to be a populear figure for girls in many ages. I made this one for my friends daughter Priyanka Angelica on her 6th birthday. 
With her hear floating around the whole cake. Sitting on the ground with a butterfly in her hand.
Rapunzel er et populært innslag for tiden, og ingen unntak når Priyanka skal feire sin dag. 
Med hår flytende rundt begge kakene sitter hun på kne og ser på en liten sommerfugl i hendene.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)