Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 27 April 2012

Princess

Some time earlier I made a cake for my dear friends daughter, Roshny. A princess cake with a figurine and a cown. I used the patchwork cutter crown and painted it in gold. As the colours was to be pink and purple, I made the whole cake in pink. Same as the dress of the girl. The purple flowers on top is from a mould.
Happy Birthday Roshny (",)
Tidligere her fikk jeg lage en kake til min vennines datter Roshny. En prinsessekake i rosa med ei krone foran. Brukte krona som navneskilt også. Prinsessa lagde jeg med rosa kjole, håndmodellerte hender og hode. De blomstene i lilla er laget i en form.
Gratulerer med dagen Roshny (",)



No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)