Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 22 May 2012

Asian wedding

Some friends of mine got married  a few weeks back, and this is the cake I made for them.
White hearts for the purity, with red roses and gold details as her sari. 
Noen venner av meg giftet seg for noen uker siden, og jeg fikk æren av å lage deres bryllupskake.
Hvite hjerter for det rene, dekorert med gull mønster og røde roser. Hele kaken skulle ligne på brudeparet som stod på toppen.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)