Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 9 May 2012

Elvin

Elvin's birthday was celebrated with mickey mouse theme. I made this cake for his day.
Just plain cake. But I put the boat on top for the photo, as I thought it would look funnier. This cake has been made many times now, and it is too bad they don't sell anymore this figures in the toystores. Anyway the cake it self is kind of fun, so there might not be needed.
Happy Birthday Elvin (",)
Til Elvin sin bursdag lagde jeg denne Mikkes klubbhus kaken. En kake jeg har laget mange ganger nå.
For bildes skyld så satte jeg på båten på toppen, men den skulle ikke med. Vennina mi hadde disse figurene fra før, så jeg lagde bare selve kaken. Egentlig veldig synd at de er ute av salg disse morsomme figurene.
Men kaken kan jo gjøres morsom uten også, så det trenger ikke å gjøre noe fra eller til.
Gratulerer med dagen Elvin (",)

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)