Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Friday 11 May 2012

Growing up

We have different kind of celebrations in every culture of the world. This is one of the ceremony that is celebrated in the tamil population. Puberty ceremony for young girls.
This little figurine is made out of modelling paste and all handmade. Roses above her is made by gumpaste, and so is the wather lily on the cake under. Oil lanterns around the boards.
Rundt om i verden har vi forskjellige tradisjoner og feiringer. En av disse er den tamilske pubertets seremonien, eller en form for konfirmasjon.
Her har jeg laget ei jente som tenner lys under en rose bue. Vannliljen som er typisk for den delen av verden, og oljelampene rundt kakene.



No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)