Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Monday 28 May 2012

Christeningcake

Saathurya is a long wanted child, and celebrated her cristeningday last week.
The baby that is made out of a mould (first impression big baby) got a suitable dress where she is sleeping in her crib. Roses and a christening dress on the side. The pattern on the border is made by the quilting embosser from Patchwork cutters. Yellow and white is really a beautiful combination.
Denne dåpskaken lagde jeg til ei meget etterlengtet lita jente. Saathurya fikk en hvit og gul kake med stablet hjertekaker, himmelseng, roser og en dåpskjole. I himmelsengen ligger ei lita jente i hvit kjole og gul bleietruse. På siden på borden brukte jeg quilting embosseren fra patchwork cutters. 
Hvitt og gult er en nydelig kombinasjon sammen.



1 comment:

  1. Nydelig nydelig søss :)
    Dette er dåpskake med stor D :D

    ReplyDelete

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)