Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Wednesday 20 June 2012

Football

Football is now in its right season... 
Rishi is another big football fan, and this cake with edible photo was made for his celebration.
Golden footballs, ready to kick off.
Det er vel den rette sesongen nå for fotball... Og blant de mange tusener som ser på dette sitter også Rishi og følger med. Lagde denne kaken til han på 16 års dagen her forleden.
Gull baller klar for avspark.

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)