Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Tuesday 19 June 2012

Out on a cruise

Taking on the waves to turn 50.
This boat was built up by both chocolate cake and vanilla cake. I used a edible photo of the birthday "child" or man. Freehand carved  and shaped.
En reise på bølgene når man vipper over de 50 år.
Til vår venn lagde jeg dette skipet i både sjokoladekake og vaniljekake. Den ble ganske stor egentlig.
Bilde av jubilanten er av spiselig sukkerark og spiselig blekk. Dette kan du bestille med beste kvalitet fra min gode venn Marion
Gratulerer med dagen Jeyaloganathan..

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)