Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 24 June 2012

Night garden

The children television can be both cute and learning. 
Night garden is made for the youngest children, and has the cutest figures.
I tried here to do a night garden cake for a young friend of mine. 
Two layer cake in green and blue, with three of the figures from the show.
Blinking stars above the sky.
Happy 2nd Birthday Anujan
And thanks to Kristin my friend that helped me fullfil the work that day.
Barnetv kan både være lærerikt og søtt. Og Drømmehagen er en av de søte programmene vi har for de aller minste.
Her har jeg forsøkt å skape en drømmehage kake med tre av de figurene som er med.
To etasjer i grønt og blått, med stjerner over skyene.
Gratulerer med dagen Anujan.
Og en kjempe takk til min vennine Kristin som hjalp meg ut den hektiske dagen.



2 comments:

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)