Velkommen til min gamle blogg om og med kaker og kakedesign. Denne bloggen vil ikke bli oppdatert eller brukt mer nå, da jeg har sluttet å bake. Bloggen blir likevel stående og jeg håper den kan bli brukt som inspirasjon i din kreative verden av kaker.
Klem Elin

Sunday 19 August 2007

19. aug

Denne helgen har også gått med til kjøkkenet.
Det er nesten sånn at jeg kunne flyttet inn der med sovepose og det hele


En lynet kake til en super 6 åring.


En prinsesse. Denne var faktisk min nr. 43 i rekken. Har blitt veldig populære disse prinsesse kakene.
This princess was my 43rd. It has become the most wanted cake.


Batman nr. 9. Må tegne meg ett nytt mønster nå. denne begynner å bli utgått.
It is about time to make a new drawing of another batman now. This one I have made to many times.


En dåpskake til Sander i patchwork stil.
A christeningcake for a lovely little boy, in patchwork style

Nærbilde av vuggen og blomsten.
Close up...

No comments:

Post a Comment

Tusen takk for at du legger igjen dine spor her hos meg. Velkommen tilbake og jeg håper du har kost deg.

Elin (",)